Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 17 jun 09, 20:21

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Plankekæll

 

At noen forsvarer klovneriet til Henriksen i media synes jeg er merkelig. Først "vinne i Lotto"-saken, og deretter denne saken. Til og med spillerne synes dette er helt merkelig. At Holters skriver at han bør lære seg å håndtere media er jeg helt enig i. FFK kan umulig være tjent med at folk uttaler seg i øst og vest i media. Vi burde hatt en mann/dame som hadde hatt ansvar for å uttale seg offentlig for FFK.

Uansett hva som er tilfelle i denne saken, så KAN IKKE Runar Henriksen si noe annet enn det han gjør til media. Han representerer arbeidsgiver i denne saken og snakker om en ansatt som er sykemeldt. Synes det er vanskelig å kritisere ham for dette.

Kan ikke være mer enig, han har lover og regler og forholde seg til. Tror kanskje kritikken hadde vært ennå større om han gikk ut med sannheten om den er det mange på nette her hevder.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f