Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 17 jun 09, 20:04

Forrige gang Grönis var sjukemeldt fikk IKKE Tom Freddy Aune frie tøyler, da var han løpegutt for Grönis. Denne gangen har han visstnok fått fullstendig frie tøyler, noe som hvertfall sier meg at Grönis kommer til å være ute/borte lenger enn forrige gang. Dvs. fra 4 uker og utover. Mest sannsynlig kommer han ikke tilbake. Mannen må først og fremst bli frisk.

Det blir uansett spennende å se hva Tom Freddy kan utrette, jeg kjenner han som en god trener. Men helt umulig å si hvordan han takler denne jobben.

At noen forsvarer klovneriet til Henriksen i media synes jeg er merkelig. Først "vinne i Lotto"-saken, og deretter denne saken. Til og med spillerne synes dette er helt merkelig. At Holters skriver at han bør lære seg å håndtere media er jeg helt enig i. FFK kan umulig være tjent med at folk uttaler seg i øst og vest i media. Vi burde hatt en mann/dame som hadde hatt ansvar for å uttale seg offentlig for FFK.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f