Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 02 jun 09, 13:49

Jeg vil gjerne kommentere topic og legger meg ikke opp i diskusjonen om flagg som kommer i veien for noen.

Brann-kampen:

Jeg synes den nye ordningen virker lovende. Trykket i 1. omgang mot Brann var til tider VELDIG bra! Samarbeidet mellom forsanger og Brigaden om hvem som skal dra i gang sangene kan bli noe bedre, men det er tidlig. Vi har bare hatt to kamper på oss. La forsanger dra i gang først, er mitt forslag. Når det er sagt kan gjerne forsanger (vet ikke hva han heter) bli litt mer tydelig. Synes kanskje han trekker seg litt for lett. Vi som synger hele tiden og er engasjerte, enten vi tilhører bare PH eller BRH i tillegg har kanskje litt lett for å kjefte folk i gang. Forsanger kan med fordel backe opp alle sammen når det er bra stemning. Ros funker adskillig bedre enn ris. Ryggdans hvor man bare "må" ta tak i de ved siden av deg er stemningskapende og flott bidrag til tribunekluturen. Mer av det takk! Smile

Start-kampen:

Trykket i går var ikke bra, men det kan det være mange årsaker til:

  • Frykt og nerver for nok et hjemmetap
  • Varmen. Folk ble rett og slett ordentlig slitne!
  • Tromma var borte. Noe vesentlig mangla når den var borte, og det tror jeg mange følte med meg. Mange av oss har kanskje blitt litt for vant til den.
  • For meg virket det også som om Brigaden var merkelig stille i går. Jeg så dere ikke særlig godt, så jeg må presisere at det er min opplevelse fra der jeg sto

Når det er sagt, så synes jeg at samarbeidet bør fortsette og at BRH bør bli værende på sin nye plass i nærheten av forsanger og sentralt på feltet. Det kommer til å bære frukter etter hvert.

Positiv og vennlig hilsen (til ALLE på feltet)

Joakim

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340