Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 mai 09, 08:31
Endret: 19 mai 09, 08:31
Endret av: FFK1903

 

Opprinnelig postet av Biscuitman88
Men det får være siste ord fra meg i denne omgang. En debatt med folk som nekter å ta til seg ting, og har bestemt seg på forhånd fører ingen steds hen..

Men det kanskje mest interessante spørsmålet står ubesvart fra deres/BRHs del så vidt jeg kan se. Hvorfor forsvare dette og kalle det selvforsvar og uskyldige i det ene øyeblikket, og så utestenge fire stykker i det neste? Dette høres da ut som dere har utestengt uskyldige fra BRH. Hva er grunnen til dette? I så fall minner dette om korstoget dere har anlagt mot Plankehaugen etter deres utestengelser - hvor enkelte hevder at noen ble utestengt uten grunn.

Så... Hvorfor er fire uskyldige utestengt fra BRH? Og hva er bakgrunnen for utestengelsene? Det hadde vært interessant å få besvart egentlig.

Kall hele greia for Bamseklubben (navnet er vel et fett, dere skal jo støtte FFK, ikke noe annet?) og problemet er løst. Ingen casuals går til angrep på Bamseklubben!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340