Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 18 mai 09, 23:56

Opprinnelig postet av remtan

Opprinnelig postet av danan

At vi fant oss en pub på Torshov er faktisk ganske tilfeldig. Vi ønsket å finne oss en pub litt utenfor sentrum. Torshov passet bra pga. kort avstand med trikk og T-bane til Ullevaal. I tillegg til at det lå ganske sentralt i forhold til hvordan våre medlemmer fra Oslo bor.

Sorry men synes stedvalget var mistenkelig, det er jo ikke convinient ifht station. det går ikke en enste trikk fra Torshov til Ullevål, du må bytte i sentrum, Puben er kanskje den i bydelen som er lengst unna en T bane stopp og du må ta trikken for å komme til t-banen, hvis du ikke vil gå i 20 min i motbakke opp til Storo , og heller  ingen busser går direkte til Ullevål, og med to-tre pils innabors tar det 45 min til Stadion til fots

jeg er heller ikke kjent i Oslo, så hvis du bor i der så er jeg litt skremt:S vi gikk i 1 minutt, tok trikken 2-3 stopp og vips var vi på t - banen og på Ullevaal. det gikk jo ikke 15 minutter engang før vi sto i kø ved inngang 16 !

---------------------------

ULTRASFREDRIKSTAD!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f