Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 18 mai 09, 22:39

Opprinnelig postet av danan

Opprinnelig postet av jambo

 


Jeg er ikke interessert i en ny diskusjon som ikke kommer noen vei etter 10-20 sider. Vi har forklart hvordan det foregikk og mer er det ikke å si fra vår side, vi føler vi har gjort de tiltak vi kan.

 

Hva skal jeg si Danan. Jeg skulle virkelig ønske jeg tok feil, men desverre så er jeg blitt mer og mer overbevist om det motsatte. Det hele startet med dansen under Fredrikstadbroa, da begynte jeg å miste litt av troen på BRH. Det er noe med uttrykket om at dersom det ser ut som ei gås, prater som ei gås, vralter som ei gås osv. osv. så er det svært stor sannsynlighet for at det er ei gås. Det jeg ikke etter beste evne klarer å forstå lenger, er hvorfor dere tilsynelatende blir så sjokkert av at folk tror dere er ute etter bråk når dere går kledd som dere gjør? JAJA, jeg kjenner til hele den greia om forskjell mellom ultras og casuals. Men dere ser klin like ut og har nå bevist flere ganger at dere ikke går av veien for en slåsskamp. Det er bra at dere prøver å ta affære og utestenge de 4 personene, men jeg tror dessverre det bare er et skalkeskjul. At 4 stykker skal bli utestengt for noe dere kaller selvforsvar er vel rimelig naivt å tro? Her ligger det nok mer i kortene enn som så... Tror jeg desverre.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f