Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 16 mai 09, 22:15
Endret: 16 mai 09, 22:21
Endret av: djpete

Opprinnelig postet av Nugattistjerna

Ut med mr.støttepasning, Everton, kjør på med Gardar og håp på det beste.

 

Jeg for min del håper at vi snart er kvitt Gardar. Har alltid ment han ikke holder nivået. Han blir aldri mer enn en habil spiss, mangler 20% på nivået hva gjelder; fart, teknikk, avslutningsegenskaper, hodestyrke, arbeidslyst. Kort sagt....ALT! Send han tilbake til Island, eller kanskje Moss vil ha han, der kunne han nok puttet på litt.

Klubben har gjort en fantastisk dårlig jobb med å hente inn spisser. Everton har det ikke i seg, hva gjelder instinkt, og er ikke distinkt nok i avslutningene. ngenting som tydet på det heller på bilder vi så før han kom. Skal vi ha "råd" til å ha en så lite målkåt spiss, må vi iallefall gi han en makker som kan settes opp og gjøre måla, etter godt samspill med Everton, for han har jo andre egenskaper.

Dominic får av en, eller annen grunn ingen sjanser. Det må jo bety at han er langt fra god nok.

tegan var et fantastisk bomkjøp, til mange millioner i totale kostnader, etter at han hadde prestert i en halv sesong i Sandefjord, og scora 11 mål. Tør jeg minne om slakten Ringberg fikk etter første sesong i tippeligaen, der han også scora....ja nettopp, 11 mål!!

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340