Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Truger

Juniorspiller

Ble medlem: 14 feb 05
Innlegg: 92

Lagt til: 01 mai 09, 20:55

Han var jo ekstremt forbanna på seg sjøl etter AaFK-kampen, noe jeg ble utrolig glad for å se.

Jeg har savna litt den "faan, vi tapa idag!"-holdninga til både trenere og spillere, alle har virka veldig "jaja, sånn går det noen ganger...".

Når Kasey blir sinna på grunn av eget spill har det i det minste godt opp for én person hvor elendig dette har vært. Virker ikke som om noen andre har brydd seg om at spillet har sugd hesterompe...

 

Når det gjelder kontrakter, må Ramberg, Kvisvik og Wehrman vurderes i løpet av august. Levon må vekk med en gang halve stallen ikke er skada, og selv om jeg egentlig har mest sympati for Evertón, som har fått en elendig forutsetning til å gjøre det bra, virker han ikke som den spissen FFK trenger - vi har tross alt Gardar tilbake i kampform straks.

Gerrbrand er bare å anse som tapt, og siden Lalawele ikke har vært i nærheten av å slippe til er det kanskje et hint på kvaliteten på denne spilleren (selv tatt i betraktning at jeg ikke har sett han spille noensinne).

---------------------------

FFK, Stjernen og Wolves ;)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340