Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 27 apr 09, 09:33

Håper (og tror) på noe a la dette når høstsesongen setter i gang.

Jóhannsson - Ny spiss

Barsom - Gashi - Borges - Askar

Thomassen - Piiroja - Martinsen - Ny høyreback

Staw

De kan få lov til å selge Wehrman (med mindre han skulle skjerpe seg veldig og bli fornøyde med en kontrakt). Gerrbrand kan de også få selge til hjemlandet - vil tro han har hjemlengsel uansett. Wallace tror jeg blir solgt, så derfor er han ute av laget.

Borges er ingen fullgod erstatter for Wehrman, da han ikke er noe defensivt anker, mer en offensiv playmakertype som skal spre om seg med pasninger. En sentralt plassert Kvisvik omtrent. Gashi yter lite offensivt om dagen, og burde kanskje få jobben med å ta seg av det defensive på midtbanen? Barsom vil jeg tro går rett inn på laget når han blir skadefri, Grönhagen velger neppe Barsom til kaptein for at han skal sitte på benken.

Inn kommer forhåpentligvis en ny spiss med målteft, gjerne en som er mer gjennombruddshissig enn de vi har i dag, så får hele Gardar fungere som oppspillspunkt og dødballavslutter og forhåpentligvis finner formen fra i fjor hvor han bidra med noen flotte mål.

Vil også ha inn en ny høyreback, noe a la Espen Ruud. God defensivt, god offensivt. Vi trenger vel da også en reserve på midtstopperplassen vil jeg tro, om Gerrbrand forsvinner. Alternativet er å la han bli ut kontraktstiden.

Spillere som da forsvinner er Wehrman, Tegström, Pereira, Gerrbrand og Pachajyan - i hvert fall. Å la flere forsvinner ut av den nåværende startoppstillingen tror jeg ikke gagner laget noe veldig. For mange utbyttinger vil ødelegge laget det også. Vi ser jo allerede nå at laget i år - hvor det har vært mye mer rokkeringer - sliter mer med å finne hverandre. I fjor hadde vi nesten en skadefri sesong som resulterte i at spillerne fant hverandre lettere og spillet fløt mye bedre.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340