Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 17 apr 09, 13:45

Opprinnelig postet av Tyggis

Det begynnte vel på den tiden BRH ble etablert. Vet ikke om folk boikotter dem, men er jo helt tydlig at BRH har fått negativ innvirkning på stemningen på stadion generelt og PH.

Dette er nok desverre sant, stemningen ble drastisk forverret etter at BRH ble etablert. Vet ikke hvorfor det  har blitt slik, men slik er det. Jeg vil ikke legge skylden på BRH, for jeg regner med at de har til hensikt å gjøre en god gjerning på feltet, men av en eller annen grunn har de hatt motsatt virkning. Hva kan PH og BRH gjøre  for å endre dette faktum?? 

I år sitter jeg på felt G, etter å ha stått i PH i alle år. Å må med undring se og høre hvor dårlig med liv det er i PH i år. (for dem som lurer så har jeg plassert meg på sittetribunen pga. min sønn(snart 6 år) som har fått øynene opp for fotball og vårt kjære FFK og ikke pga. Ph`s interne stridigheter)

Men igjen så kan ingenting endre på det faktum at PH var bedre før BRH ble stiftet!!

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat
Glommen Rugby Klubb


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f