Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 16 apr 09, 23:49

Forrige gang BRH sto forann på feltet så var Zoran forsanger, det kan derfor ikke sammenlignes med dagens situasjon hvor vi ikke har noen forsanger i det hele tatt. Jeg personlig er superfan av å stå bakerst og det er mange grunner til det (som jeg har listet opp flere ganger tidligere). Men forsangeren derimot må stå forann med ryggen mot banen. Pr. dags dato har vi ingen dyktige forsangere som er villige til å stå forann der å dra i gang fra BRH, vi får se etterhvert om noen tar motet til seg.

100% syngende på feltet er ikke realistisk, men at hvertfall 80-90% av dem synger for full hals synes jeg er på sin plass. Heller et lite felt med engasjerte fans enn et stort og dødt et.

Det beste med tanke på dagens situasjon (ingen forsanger), tror jeg hadde vært om styret og PHs indrekjerne hadde stått forann og pusha på folk til å synge (Folk tar det nok mer på alvor når det kommer fra dem enn fra oss), mens vi står øverst å synger av full hals. Da hører feltet hvem sanger som runger og kan slenge seg på sangene på "styret og Co" sin oppfordring.

---------------------------

Libertà per gli Ultras!

http://www.brigaderodhvit.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340