Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 16 apr 09, 23:04

Til Danan og Geirsand.

Jeg er først og fremst veldig enig i det dere skriver i her. Vil bare legge til Danan at hvis du tolket det slik at jeg mener det er deres feil at stemingen er blitt som den er blitt, så er det ikke det jeg mener. Slik jeg ser det, er det mange ting som er blitt veldig feil, spesielt når det gjelder kommunikasjon mellom personer/grupper med ulike interesser/synspunkter. Det er heller ingen tvil om at styringen av Plankehaugen virker - i beste fall - merkelig til tider. Men det må være plass til alle meninger. En annen ting som sikkert har trukket engasjementet ned er at folk er blitt "vant" til å være i toppen. Utrolig nok er det liksom ikke like "stas" å dra på stadion lenger.

Men grunnen til at jeg henvender meg mest til BRH er at jeg tror det er DERE med deres engasjement som har best forutsetninger til å få snudd trenden. Jeg er helt enig med Geir når det gjelder "øvrigheta", men tror ikke man når frem til dem ved å skrive her.

Og i tillegg så mener jeg som sagt at FFK som klubb kan gjøre noen grep med billettsystemet slik at det blir færre "tanter" og "indianere" på PH-feltet. Dette skal ikke undervurderes.

---------------------------

God bedring, Dagfinn!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340