Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 14 apr 09, 15:50

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Har registrert meg på Hattrick.org, har vært innom før, men ga meg etter noen dager.. Har lyst til å prøve litt igjen nå...  noen som kan gi meg litt start hjelp??  

Noe jeg bør gjøre/ikke gjøre sånn med engang?

Har innvistert litt penger i ungdomslaget, ansatt assistent trener, målvaktstrener og fysioterapaut. satt opp laget til neste kamp og endret litt på trening.

Noen flere tipps??

 

På forhånd takk..

Jeg har 3 målvaktstrenere og 6 assistenttrenere. Har lest et sted at det anbefales å ha maks 9 stk til sammen. Du burde trene slik at du får mest utbytte av treningen i forhold til din formasjon. De fleste spiller 3-5-2. Jeg gjør også det. Trener ballfordeling.

For all del sjekk lønningene til spillerene du kjøper. Noen ganger kan en få spillere med masse i TSI ganske billig. Det er fordi nesten ingen kan betale lønningene deres som kan vær opp mot 2mill. Du kan også sende meg meldinger på hattrick hvis du lurer på noe. Laget mitt er Korsaners. Bare søk det opp på spillet.

Sikkert mange andre her som har mer erfaring enn meg som også kan komme med gode råd.

---------------------------

Fredd


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340