Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 27 mar 09, 19:30

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Han skriver at han er lei av ting som stadig blir kasta nedover feltet og barn og voksne som blir dytta. Dette er tull. Det er én fjær som blir til ti høns. Og selve diskusjonen om plasseringen er ikke dum i det hele tatt, faktisk har dette vært oppe til diskusjon internt flere ganger. Men det er ikke mulig å diskutere det her inne når nivået er så lavt. Desverre.

 

men da dropper vi de ti fjøra som blir til x antall høns og diskutere kun plasering fremover. Jeg synes som tidligere at den gruppen/gjengen som skal dra i gang sanger osv bør stå helt fremst rett og slett fordi da er det lettere å få med seg hva som synges og hva som gjørs. Så kunne kanskje reservert et området hvor det er krav om syng i 90 min. Da løser man jo også flere problemer.

Noe annet som også er en god ide er jo to felt på hver sin ende av stadion. Da vil det nok fort bli kamp mellom avdelingene som gjør at trøkket blir ennå bedre.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f