Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 27 mar 09, 16:29
Endret: 27 mar 09, 16:30
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av mysthical

Hmmmm virker ikke som du leste hele innlegget hans. ja han lars29 tar jo opp ting med bruskasting osv. Men det viktigste og noe jeg synes er et godt poeng er dette "mister litt kontroll over tromming/synging" Jeg mener også at de som skal lede og styre gruppen bør stå foran på tribunen nettopp fordi jeg ikke tror folk blir så aktive hvis de hele tiden må snu seg for å få med seg hva som skjer.

Så at enkelte fra BRH velger å kun henge seg i den negative biten om bruskasting som har skjedd i stede for det mer saklige han tar frem får vel da stå for de enkeltpersoners regning.

 

Så kanskje folk nå skal diskutere plasering av tromma på bakgrunn av poenget at det er lettere å få med seg hva som skjer når man ser den aktuelle personen.

 

Eller skal vi kverulere litt mer om andre ting. kan jo være gøy det også Wink

Han skriver at han er lei av ting som stadig blir kasta nedover feltet og barn og voksne som blir dytta. Dette er tull. Det er én fjær som blir til ti høns. Og selve diskusjonen om plasseringen er ikke dum i det hele tatt, faktisk har dette vært oppe til diskusjon internt flere ganger. Men det er ikke mulig å diskutere det her inne når nivået er så lavt. Desverre.

---------------------------

RHE Ultrasmentalitet - http://www.rodhvitelite.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f