Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 27 mar 09, 14:07

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Ironisk nok er det nettopp innleggene til deg og din likesinnede Lars29 som gjør at vi ikke er kapable til å ta spørsmålene seriøst. Javel du HBL, hvis jeg skrev et langt innlegg hvor jeg foreslo at du og din vennegjeng flyttet seg framover på tribunen sånn at man får bedre oversikt over hva denne "gjengen" gjør, fordi dere holder på med lommetyveri, tar med dere lommelerker, er sørpe dritings og lager kvalme på kamper. Når Lars29 baserer innlegget sitt på løgner, enten han bevisst lyver eller har noen som har fortalt ham løgner, så er det umulig å svare på dette. Du svarer ikke saklig på beskyldninger som er direkte usanne.

 

Hmmmm virker ikke som du leste hele innlegget hans. ja han lars29 tar jo opp ting med bruskasting osv. Men det viktigste og noe jeg synes er et godt poeng er dette "mister litt kontroll over tromming/synging" Jeg mener også at de som skal lede og styre gruppen bør stå foran på tribunen nettopp fordi jeg ikke tror folk blir så aktive hvis de hele tiden må snu seg for å få med seg hva som skjer.

Så at enkelte fra BRH velger å kun henge seg i den negative biten om bruskasting som har skjedd i stede for det mer saklige han tar frem får vel da stå for de enkeltpersoners regning.

 

Så kanskje folk nå skal diskutere plasering av tromma på bakgrunn av poenget at det er lettere å få med seg hva som skjer når man ser den aktuelle personen.

 

Eller skal vi kverulere litt mer om andre ting. kan jo være gøy det også Wink


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f