Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 27 mar 09, 12:56

Opprinnelig postet av HBL

Det å ha en fornuftig og saklig diskusjon med BRH er som å prøve å ha en fornuftig og saklig diskusjon med relgiøse. Synes Lars29 prøver iherdig å nå igjennom med et seriøst spørsmål om plassering av BRH på PH feltet, bare synd at visse BRH-medlemmer ikke klarer å svare med like fornuftige svar. Å dere lurer på hvorfor dere blir uglesett på, når dere ikke klarer å : Lese innleggene riktig, ta imot konstruktiv kritikk, å svare på innlegg uten å rakke ned på andres meninger eller svare på innlegg med et relativt fornuftig svar. Hvordan mener dere at vi skal kunne ta dere seriøst??

Ironisk nok er det nettopp innleggene til deg og din likesinnede Lars29 som gjør at vi ikke er kapable til å ta spørsmålene seriøst. Javel du HBL, hvis jeg skrev et langt innlegg hvor jeg foreslo at du og din vennegjeng flyttet seg framover på tribunen sånn at man får bedre oversikt over hva denne "gjengen" gjør, fordi dere holder på med lommetyveri, tar med dere lommelerker, er sørpe dritings og lager kvalme på kamper. Når Lars29 baserer innlegget sitt på løgner, enten han bevisst lyver eller har noen som har fortalt ham løgner, så er det umulig å svare på dette. Du svarer ikke saklig på beskyldninger som er direkte usanne.

---------------------------

RHE Ultrasmentalitet - http://www.rodhvitelite.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f