Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 15 mar 09, 23:32

Hovedproblemet etter av Shabani blei skadet, var at FFK totalt manglet styrke i luftrommet.

Dvs bortsett fra Raio, flere av farlighetene kom pga Vidar M som ikke på noen måte klarte luftjobben. Dersom ikke Shabani, Opphaug eller Gerbrandt blir klar i morgen, ( noen de sikkert ikke blir) leit med "lommelykt`" etter en hodesterk midtstopper.

Synes virkelig synd på Grønhagen da Shabani blei skada, uten en eneste ny mann til å bekle h.backen eller midtstopperplassen. Når "Jokke" i tillegg spilte så svakt på v.b så blei dette en sterk svekkelse, som medførte poengtap.

Synes virkelig denne kampen avslørte hvor tynn egentlig spillestallen er. ( Dessverre).

Ser dessverre ikke for meg så mye annet Grønhagen kunne gjort.

Elvestad /Jokke på midten Wehrman ned i forsvaret, nei.

Ei heller Gashi eller Ramberg ned i forsvaret, Raymond orka jo knapt nok å bevege seg, Levan ikke back det heller.

Setter inn Dominic Adijah, hvem ned.

Trulsen inn, hvem ned, har FFK flere spiller å rutte med.

Som sagt, stallen er tynn, må ha inn min 2 med deffensive fibre så raskt som mulig, fortsette denne krisa så kan det lett bli mange tapte poeng.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340