Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 09 mar 09, 00:45

Opprinnelig postet av Lemmy

 

Jeg er ikke nervøs før vi ser åssen serien setter seg, og blir ikke skremt av noen tap før sesongen. Det jeg blir skremt av er hvor patetiske jeg syns enkelte er, som nå skjeller ut Grönhagen etter å ha hyllet ham forrige høst. Ting endres meget  fort.

 

Jeg er fristet til å hevde at ting ikke endrer seg fort, men de kommer fort til syne.

Klubbkultur tar lang tid å bygge opp, og relativt lang tid å bygge ned/bygge om. Langtidsresultater av innkjøpspolitikk og klubbkultur kan brått komme til syne når det begynner å bli alvor og det har gått en stund. Grønhagen har ikke bare gjort ting galt og skal ha ros for å bygge vinnerkultur i laget. Men det er klart, folk bestemmer seg jo ut i fra hvordan det går i øyeblikket. Det kan være de som ser hvor det bærer hen og vil gjøre noen grep, men det er ikke alltid lett å selge et budskap til et "brød og sirkus"-publikum. Folk titter i den ene hånden og får øye på en sølvmedalje, mens de i den andre hånden bare ser en arrogant "bedreviter" (Janteloven slår inn med full kraft hos enkelte).

Villigheten til å forsøke å forstå hva folk som man ikke liker sier er viktig, men ikke alltid tilstedeværende av den grunn. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340