Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 08 mar 09, 13:32

Hvis man kan begynne å snakke om "cupfinaler", så vil jeg nesten påstå dette er en av dem. Hvis vi ikke vinner i dag, får vi en uke frem mot seriestarten mot Bodø/Glimt med uro og spørsmålstegn, og det er ikke gunstig for spillere, trenere eller klubben.

Det vi trenger nå er en seier som kan få patetiske fans og presse til å glemme hva som har skjedd tidligere i vinter, og tenke positive tanker og skrive positive artikler i avisene. For spillernes del tror jeg det ikke stresser dem sååå mye at de ikke vinner, det er alt maset etterpå fra presse som blir et slit. FB har vel intervjuet nesten alle spillerne på laget i det siste- og alle har blitt spurt om hva de syns om de dårlige resultatene den siste tiden.

Spill en god kamp, vinn med et par mål og få en god treningsuke frem mot kampen på Aspmyra søndag, så tror jeg mye er gjort. Taper man i dag blir det negativt fokus inn mot seriestarten, og spørsmålstegn vil tidlig bli stilt om bla. Grönhagen som trener..

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f