Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 26 feb 09, 14:29
Endret: 26 feb 09, 14:37
Endret av: Per Egil

Opprinnelig postet av Per Egil

Lagene til Per Egil

Jeg er ikke 100% enig i at Viikmäe er blant de verste som har vært i FFK. Han var riktignok ikke noen stor hit, men scoret alikvel mål. Grunnen til at han ikke slo til mer var at han ikke ble brukt riktig (fikk heller ikke tid på seg). Viikmäe var veldig dyktig rettvendt og hadde målteft. Husker fremdeles det fine målet hans mot brann på gamlestadion da ffk tapte 2-3 i det fine og kjølige vårværet.

Martin Wiig var ung, satt til å spille på en plass han ikke mestret godt, og var en del av et lag og en (u)kultur som var langt unna det Grönhagen har bygget opp i dag. Martin Wiig er/var vel forøvrig ikke så fryktlig elendig, men var en del av en ikke-presterende helhet. Kanskje Wiig gjennom nok 1.divisjonspill om et par år kan bli en ok TL-spiller. Fyren har i alle fall en fysikk jeg knapt kan sammenligne med andre enn Wherman (I eliteseriesammenheng).


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340