Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 21 feb 09, 16:03

Opprinnelig postet av morten

Opprinnelig postet av Bob Page
For å oppsummere, så syns jeg ikke det nye systemet er noe forbedring av det gamle i det hele tatt (sorry iom dere har lagt en del arbeide i det, men det er da min mening...)

Interessant, hva er begrunnelsen bak det?

Vil gjerne vite hva det er ved det gamle systemet som sidestiller det med det nye, så jeg eventuelt kan utbedre det.

Sletteknappen i samtalen kan vi forøvrig få på plass, itte no problem. Slette enkeltinnlegg blir det nok ikke noe av, men skal tenke litt på det. Flere brukere er også, som FFK1903 sa, for å forhindre spam, men skal se om vi kanskje kan få til noe ala gruppesamtaler på msn.

 

Det med å hindre spam skjønner jeg godt. Legg den saken død for min del..

Det gamle systemet syns jeg er mer oversiktelig, man har innboksen og utboksen lett tilgjenglig på samme side.  Man har (gamle system) info om når medlingen er sendt, når den er lest, og når den er slettet. Det med info om når meldingen er lest syns jeg er nyttig fordi man vet om motakeren har lest meldingen eller ikke. Desuten liker jeg den gamle designen bedre...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f