Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bardhe

Bedriftsspiller
Ble medlem: 18 feb 09
Innlegg: 8

Lagt til: 18 feb 09, 00:54

Slenger inn en liten tråd om dette spillet, noen andre på forumet som spiller det?

Første VM har nettopp blitt arrangert, og noe overraskende ble Norge verdensmestere, så nå trengs det nye folk hvis vi skal forsvare gullet
Wink

 

Footstar(Planetarium Football Star) er et spill hvor du kontrollerer en fotballspiller som du forsøker å få til å bli den beste spilleren planeten noen gang har sett.

Hovedoppgaven er å trene spilleren din så godt du kan. Det vil åpne dører så du får spille for de beste lagene og få en god kontrakt så du får en bra livsstil. Du bør også sørge for at du har god relasjon til din lagleder så du får spille mest mulig. Jo mer du spiller jo mer kamperfaring får du og det igjen gjør at du spiller bedre. Med gode prestajoner vil du etterhvert spille sammen med mange andre stjernespillere rundt om i verden.

 

Selv heter jeg Christian Møller på spillet, og spiller for Motststanderne. Jeg er førstekeeper på U21 landslaget og styrer U19 laget til Motstanderne.

Spillet er definitivt verdt å teste ut!

http://www.footstar.org


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f