Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 10 feb 09, 12:37

Opprinnelig postet av Holters

- Værste AS har hele tiden signalisert at vi er innstilt på å overføre disse aksjene til Fredrikstad Fotballklubb så snart de lån Værste har garantert/ kausjonert for, er nedbetalt, skriver styreleder i Værste AS, Jon Brynhildsen, i en pressemelding.

- Leder i FFKs Kontrollkomite har kontaktet oss og bedt om en bekreftelse på overnevnte. Værste AS bekrefter hermed at alle våre B-aksjer i Fredrikstad Stadion AS, totalt 20.000 B-aksjer, vil bli overført til Fredrikstad Fotballklubb for samlet sum kroner 1,00. Overføringen vil skje så snart Fredrikstad Stadions lån i DnBNOR på henholdsvis fire millioner kroner og 41 millioner kroner er nedbetalt, heter det videre.

fra FB.

 

Var det ikke det jeg sa ?

Lett å være etterpåklok, men i denne saken har jeg vært klok på forhånd faktisk.Embarassed

Denne løsningen har jeg etterlyst flere ganger både i kommentarer i FB-NO og her.

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340