Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

‰-kungen

Knøttespiller
Ble medlem: 30 sep 08
Innlegg: 69

Lagt til: 31 jan 09, 10:29

Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av ‰-kungen

Hva med å lese hva som står skrevet før du hisser på deg en aneurisme.

Hva med å se hvem jeg svarer før du svarer meg...?  Med mindre du opererer med to nick - hvilket kanskje ikke er helt kosher - så var det altså ikke ditt innlegg jeg svarte.

Det ække min skyld at forumet ikke viser hvem du svarer i flat visning. Er ikke det vanlig at det vises i et forumsystem?

Uansett: Jeg beklager opphisselsen.

Opprinnelig postet av denialsander

Men ja. I en ideell verden har alle erfaring fra ledelse på alle nivåer før de begynner i en stilling. Personlig er jeg av den oppfatning av at CV'en og erfaringa til Karlsen ville vært mer enn god nok til å få en sportsdirektørstilling i enhver norsk eliteklubb. Det var forøvrig svært mange som ble overrasket over at FFK klarte å ansette Karlsen.

Hvem andre med tilsvarende erfaring, nettverk, osv, er vi i stand til å få til Fredrikstad? Vi kan jo hente Jan Åge...? Yell

Dette var like mye en mulighet for TKK som for FFK. FFK tok sjansen på et ansette en fyr i en stilling han hadde null erfaring i. Mesteparten av TKK arbeidserfaring i organsiasjoner har kommet etter å ha "hengt i skjørtene" på Ilja Kanzig, som artig nok måtte forlate Hannover på grunn av "uenighet om sportslig strategi".

Er det forresten helt utenkelig at bloggskrivinga og artikkelskrivinga han har vært det han har bedrevet de siste par årene ikke har generert nok inntekter og at en ansettelse i FFK var drevet at et ganske så akutt likviditetsbehov?

En konspirasjonsteoretiker vil jo kunne si at å forhandle fram en uoppsigelig 4 årkontrakt, med tilhørende kompensasjonsklausuler, for derettet å konstruere en konfliktsituasjon som medfører at klubben blir nødt til å la han gå, er en liten genistrek?
Ved å legge seg ut med en trener som nettopp har ledet laget til sin beste plassering på en mannsalder, og som samtidig nyter stor respekt i ledelsen i klubben, så må han jo ha visst at han hadde dårlige kort for å bli sittende som vinner? Og dersom hans analytiske evner er så gode, må han jo ha forstått dette lenger før han svarte ja til stillingen?

Det er noe som ikke stemmer helt her ihvertfall....


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340