Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 jan 09, 15:52
Endret: 30 jan 09, 15:54
Endret av: FFK1903

Mange kloke ord fra en mann som vet å ordlegge seg. Den hele og fulle sannhet får vi vel neppe, men det er surt å ikke få vite hvor Karlsen kunne dratt klubben videre. På en annen side, det er ikke umulig at FFK klarer et generasjonsskifte også uten Karlsen. Heldigvis er ikke Bosmangjengen alle nøkkelspillere på laget.

Karlsens skrekkscenario er vel noe a la det RBK opplevde i sin post Eggen-periode, hvor nesten hele den sammensatte førsteelleveren til Rosenborg forsvant på få år. Eggen kjørte en fast ellever i omtrent hele sin regjeringstid på Brakka og ga seg i rett tid da disse begynne å falle fra. Og spillerne han hentet inn var omtrent etablerte hele gjengne og gikk rett inn på laget. Jeg kan ikke se for meg at for eksempel Skjelbred hadde fått sluppet til og blomstre slik han gjør nå hvis han hadde vært under Eggens ledelse. Ennå sliter de der oppe med å få orden på "rotet" Eggen la igjen. Eggen hadde vel en for høy stjerne til at noen i ledelsen rokket ved hans disposisjoner, og hvem kan kritiserer en trener som tok hjem seriegull i over ti ganger?

Jeg håper og tror at FFK ikke følger i de fotsporene. Og med Wallace, Thomassen med flere, så kanskje vi allerede er noenlunde på vei.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340