Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 20 jan 09, 20:10
Endret: 20 jan 09, 20:13
Endret av: tgtgtgtg

Kvisvik er kansje FFKs viktigste spiller  Han er en Humørspreder av de sjeldne  og han er veldig viktig for konstruktiviteten i angrepet.   Barsom er en spiller jeg helst vil ha med videre, Men hvis han nye Costaricaneren er god nok på høyrekanten er det ikke så viktig. Johannson er en veldig spesiel spillertype og det er +  Han ser unektelig veldig klønete ut med ball, men sannheten er vel at det er noe han er flink på. Sammen med Super- Ray sine pasninger på frispark (og i spill) er han en litt uortodoks spiller som man må passe på på en veldig anderledes måte en man passser på Tarik Nannskog eller Årøy. Han er også 190cm høy og har blitt en bedre hodespiller i det siste.  Han er en av de som jeg synes er viktigst å gi ny kontrakt fordi han er viktig i det offansive spillet. Wehrman er en evig trygghet i midtbanen. Han og Gashi har gjort laget så mye tryggere defansivt.  Czwartek  blir til han legger opp


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f