Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 13 nov 08, 11:54

Opprinnelig postet av FFK1903

Ettersom startinnlegget var kun en ramse med linker, så skjønte jeg ikke med en gang hva vi skulle diskutere nei, ettersom linkene du listet opp også finnes i linker på denne siden. Men greit nok, fyr løs med flere FFK-relaterte sider, selv om jeg tror de vil være mest aktiv når det faktisk er sesong...

Det er ikke alle linkene ovenfor som er ramset opp på denne siden. Det kan også være flere som har artige FFK sider eller blogger.

Da kan de som har blogger eller sider legge de inn i denne tråden, og om de er av interesse for moderatoren, så kan han legge de inn på denne sides linker. Om de ikke synes de er bra nok, kan de ligge kun på denne tråden. Smaken er som baken og det kan være noew som faller i smak for noen og enhver. Hvorfor være så begrenset?

Det er vel i tider da man koker suppe på en spiker, at det kan være ok å ha flere FFK sider tilgjengelig.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340