Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 04 nov 08, 17:00
Endret: 04 nov 08, 17:02
Endret av: mysthical

Siden det er en del av ultras kulturet at de MÅ blusse så ja.... da er det vel helt naturlig at de som har en arabisk bakgrunn i PH tar med seg noen maskingevær og skyter vilt i taket da når FFK vinner en kamp. Det er jo helt naturlig i kulturen de kommer fra. Så da må vel alle skjønne at vi ser bort fra lover og regler fordi det er jo vanlig for den gruppen mennesker. Det går jo stort sett bra.

Lurer på om det finnes noen andre spennende måter å feire på???? Var vel ikke så helt uvanlig å feire med dynamitt på landet for noen tiår siden. Kanskje vi også skal starte med det.

Skal man følge loggikken til enkelt her inne så er ting jeg nevnte over helt akseptablet fordi det er jo en del av tribunekulturen de følger. Håper nå, men tviler. At dere nå skjønner at det er helt på tryne å si at det er greit å bryte loven fordi det er kultur.

 

Dere sider dere gjør det fordi dere elsker klubben. Penger klubben må bruke på å betale for deres små uventa utbrudd må tas fra andre deler av budsjette. Som for eksempel ut bedring av tribune dele til PH, opprasjon av spillere, utvikling av unge tallenter, treningsleir, spillerkjøps osv. Klarer ikke helt å se hvordan dette er med å hjelpe og støtte klubben. At noen sørger for at klubben får mindre penger er vel negativt eller?

 

Jaja er vel bare en ting å gjøre. Gi BRH et eget felt utenfor PH. Vet at de selv ikke vil for da er det virkelig ingen som bryr seg lenger og de kan heller ikke ta kred for at de skapte trykket til PH.

Så jeg håper nå at BRH tar opp denne utfordringen og jobber aktivt for et eget felt i 2009 og prøver og motbevise meg. For klarer dere det og holde dere innen for de lover og regler som finnes er det bare bra for klubben. Slik dere driver å lager kvalme nå fucker dere bare opp alt.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f