Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 04 nov 08, 12:09
Endret: 04 nov 08, 12:54
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av Lars 29
Det lange innlegget

Du har jo både nevnt og gjort deg så til de grader bort tidligere om det her. Hvordan kan du i det hele tatt si noe om oppgaven skrevet av sosiologen fra Blindern om hennes 6-årige studie på Klanen/miljøene rundt når du helt klart ikke har peiling?. Riktignok er det en buss som heter Ultrasbussen, men de er langt fra noen ultras. Det er veteraner fra gamle Blåbussen (jepp den berykta Blåbussen er det tydeligvis du "kjenner"). De som hadde mang en røvertokt nede i Østfold på 90-tallet. De er så langt fra italiensk ultraskultur du kommer. Dette er vaskeekte gamle engelskinspirerte hardcoresupportere. Jo det finnes et par kjempesmå ultrasgrupperinger i England også. De har helt elendige vilkår, og prøver å gjøre så godt de kan, men de skiller seg ekstremt mye ut i England fordi de strider mot det som er den tradisjonelle kulturen der. En ultras er en italiensk-inspirert versjon av å være hardcoresupporter. Da brukes det trommer, synging med hopping, klapping over hode, blussing osv. Vennligst hold deg til å snakke om ting du har peiling på!

 

Og til de som prøver å insuinere at vi er mindreårige bør ta en jævlig god titt på seg selv. Hvem er det som har stått for 100 % av usakelige personangrep i denne tråden? Voks opp selv før dere prøver å lære andre hvordan dem skal tenke. Det er så utrolig ironisk at når man henger seg opp i at enkeltpersoner i vårt miljø er under 20, og bruker denne alderen som hovedargument for å kunne latterliggjøre oss, så viser jo egentlig dette deres egne barnslighet og mangel på argumentasjonsevne som en normal voksen person burde greie.

Mod: Jeg ber på mine såre, såre knær om at dere slutter å sitere i huet og ræva hver gang dere skal svare på noe. Selv med bredbånd tok det en liten evighet å laste tråden nå. Det holder lenge med å gjøre som jeg gjorde over med siteringen nå, og kun skrive "det lange innlegget" eller trekke ut deler av innlegget som blir svart på.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f