Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 04 nov 08, 11:34

Opprinnelig postet av ajg

Lars29, du viser tydelig at du ikke har peiling på hva ultras er og hva ultras står for. Det du nevner med hopping, trommer og bluss er faktisk en vesentlig del av ultraskulturen!

Og til dere som tror vi blusser fordi vi ønsker og skade klubben: dere tar totalt feil! Vi har alle et stort hjerte for FFK, og vi støtter klubben på den måten VI mener er best! Vi ønsker og vise våre følelser og engasjement for FFK. Vi står ikke bare og klapper pent med hendene når klubben i vårt hjerte tar medalje! Fotball er følelser - slipp dem fri!

Når det gjelder "den store boten" alle snakker om: For det første ble ikke blusset fyrt av på tribunen, men på indre bane der PH selv pleier og blusse. For det andre ble blusset fyrt av lenge etter kampslutt. Med andre ord er det mikroskopiske sjanser for bot fra NFF. Det er som supreme sier full enighet i ultrasmiljøet i fredrikstad at vi ikke skal fyre av bluss på tribunene på fredrikstad stadion under kampens gang.

Jeg vet veldig godt hva Ultras er, tror vel heller det er du som har missforstått hvis du tror at hopping, trommer og bluss er det eneste som kjennetegner ultraskulturen. Riktig at dette forekommer i endel land som Italia, Kroatia, Sverige, Norge etc..Men man har Ultrasgrupperinger i England og Skottland også hvor dette ikke forekommer. Tror vel ikke de er noe mindre Ultras supportere akkurat. Jeg kjenner også Ultras miljøet i Norge litt fra innsiden gjennom Ultras VIF. De hverken blusser, hopper spesielt mye eller bruker trommer. Det som kjennetegner en Ultras er at han er dedikert til klubben man følger. Mange tanter, indianere og juletrær ( som dere kaller deres medsupportere ) som er like mye ultras som det dere er. Jeg er absolutt en FFK Ultras.  

Hvis dere har et stort hjerte til FFK så følger man de reglene som gjelder slik at klubben unngår bøter eller får et dårlig rykte rundt sine arrangementer. Det samme gjelder overfor deres medsupportere. Gøy at dere forsvarer dere med at dette skjedde nede på tribunen. Det er fortsatt ikke lov. Er det så vanskelig å få med seg? Kjempesmart å fyre opp en rakett i taket også..Somsagt så synes jeg dere har fått nok sjanser og har gjort nok "skade" nå. Skal ikke være slik at politiet står med hunder og venter på PH etter en kamp, som det var på Nadderud. Har vært så mange episoder nå at ihvertfall jeg er dritt lei. På tide at PH "luker i beddet"

---------------------------

Støtter FFK i medgang og i motgang!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f