Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 04 nov 08, 01:16

Opprinnelig postet av ajg

Lars29, du viser tydelig at du ikke har peiling på hva ultras er og hva ultras står for. Det du nevner med hopping, trommer og bluss er faktisk en vesentlig del av ultraskulturen!

Og til dere som tror vi blusser fordi vi ønsker og skade klubben: dere tar totalt feil! Vi har alle et stort hjerte for FFK, og vi støtter klubben på den måten VI mener er best! Vi ønsker og vise våre følelser og engasjement for FFK. Vi står ikke bare og klapper pent med hendene når klubben i vårt hjerte tar medalje! Fotball er følelser - slipp dem fri!

Når det gjelder "den store boten" alle snakker om: For det første ble ikke blusset fyrt av på tribunen, men på indre bane der PH selv pleier og blusse. For det andre ble blusset fyrt av lenge etter kampslutt. Med andre ord er det mikroskopiske sjanser for bot fra NFF. Det er som supreme sier full enighet i ultrasmiljøet i fredrikstad at vi ikke skal fyre av bluss på tribunene på fredrikstad stadion under kampens gang.

 

Hvorfor klarer ikke dere å forstå at bluss på stadion ikke er lov ?

 

Ang boten, tror du virkelig slike omstendigheter har formildende effekt ? Hvis jeg hadde kjørt i 120 over Sandesundbroa midt på natten og blitt stoppet i fartskontroll, tror du virkelig at jeg hadde sluppet bot/indranging av serfikatet/fengsel hvis jeg hadde sagt at det var jo midt på natta og det var ingen andre biler her ?

 

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f