Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 30 okt 08, 17:18

smakte med 3 nye poeng igår(-: pompy var meget bra organisert defensivt og lpool kom sjeldent til de helt store sjansene. kan takke dioup for hans idiotiske hands 12min før slutt. det skal være unødvendig for lpool og gang på gang gjøre det spennende, frykter det snart kommer en dag lpool ikke har marginene med seg(noe vi kun har hatt mot stoke på 10kamper). gode lag har flyt, men lpool med sine 7 av 8 seire med 1målsmargin nærmer seg et svakt resultat.

noe som også slår meg er lpools spill på hjemmebane i år, kun mot stoke og manu vi virkelig har spilt bra. seirene over boro,wigan og pompy skikkelig sliteseire. på utebane har vi en knallsterk seier over chelsea(tidenes best kamp i PL av lpool under rafa), sterk U i brimingham mot villa, solide seire borte mot city,everton og sland.

igår virket flere av spillerne som var involvert mot chelsea sist tunge og slitne.(især gerrard, men også alonso,kuyt samt riera når han kom inn). så benitez sin rotajsonspolitikk er korrekt i mine øyne.(riera,mascherano,agger,keane på benken) lucas og hyypia meget bra igår. babel mye bra og mye dårlig som vanlig når han starter kamper. foreløpig langt bedre som innbytter mot trøtte bein. pennant svak kamp, synd da dette er en spillertype jeg har sansen for.

håper på dette laget mot spurs lørdag kl1830:

reina

arbeloa  carragher  agger  aurelio

kuyt  alonso  mascherano  riera

                    gerrard

                      torres

 

benk:cavalieri, hyypia, dossena, lucas, benayoun, babel, keane.

spillere som ikke får benkplass: degen, pennant, el zhar, n'gog.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340