Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 28 okt 08, 17:29

Opprinnelig postet av keiko99

Vet ikke om noen har linket denne siden, men tror det at Patrik Gerrbrand vil hjem

 

Er linket tidligere, men det står ingenting nytt der. TV2 siterer bare fra den svenske nettavisen, desuten sier Gerrbrandt at det bare at mellom AIK og Hammarby er det bare Hammarby som er aktuelt. Begynner å bli litt mye suppe på en spiker dette, artikkelen her inne også ren sitat av den svenske nettavisen, og at PMH sa at de selger hvis prisen er riktig, gjelder jo det at alle spillerene er til salgs hvis prisen er riktig. Sorry Holters, du har skrevet mange gode artikler her inne, men denne gangen syns jeg ble det skivebom...

Leser man denne artikelen fra i sommer, så fnyser Gerrbrand selv av at han skal ha hjemlengsel.

Opprinnelig postet av f-b.no

Patrik Gerrbrand (27) fnyser av at han skal ha hjemlengsel. Verre er det er at han ikke kan spille mot Viking mandag.

FFKs midtstopper er oppgitt over det han kaller synsing i media rundt hans fotballfremtid i Plankebyen.
- Jag har aldri uttalt til noen journalist at jeg ønsker meg hjem. Skal jeg tilbake til Sverige, er det kun aktuelt med spill for Hammarby. Det er ikke tema nå, ettersom jeg har kon-trakt med FFK ut 2009-seson-gen, poengterer svensken.

Lurer på om du Holters kan ta en telefon og snakke med Gerrbrand selv om hva han egentlig mener og syns, så slipper vi disse siteringene av siteringene og legge ubegrunnede spekulasjoner døde...

 

PS, journalisten får ta på seg binde-strek-feilene i siteringen, de er ikke mine....

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340