Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 23 okt 08, 17:25

Dansebandmusikk er bannlyst i vårt hus også, men det er noe utspekulert med den musikken. Den sniker seg inn over alt og enten du vil eller ei kan du en hel haug! Leande gulbrune øgon? Hørt den før? Wink

Det er som Jambo sier, hvorfor ikke tulle litt med Harry-stempelet? Jeg driter vel i hva Liiin-supportere eller alle andre måtte mene om oss. Og hvis det er Harry å like danseband, så er hele Norge Harry. Fordelen med å bruke denne sangen er at den er kjent av de fleste og veldig lett å synge. Ja, den er ikke helt historisk korrekt. Men jeg tror de fleste vil skjønne spøken i teksten. Vitsen er jo å få synge av full hals at sølvet er i her i byen vår.

Mitt spørsmål nå er: Hvor og til hvem skal jeg sende den slik at "noen " kan ta en avgjørelse på om den blir sunget på stadion? For hvis ikke denne er bra nok, så bør det jo dukke opp en annen sølvsang. For jeg vil synge til jeg er hes ei uke etterpå at sølvet er i byen! Laughing

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f