Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10061

Lagt til: 21 okt 08, 14:40
Endret: 21 okt 08, 14:47
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av bønna
Opprinnelig postet av Holters
Det blir bare tull å hevde noe slik når så mange har reagert på hans oppførsel. F.eks. fikk jeg tilsendt SMS fra flere personer under kampen om at "Zoran dreit på draget igjen", så det er mange som reagerer på oppførselen hans.

Hvorfor tror du han reagerte Holters? Når personer i PH-styret og andre sentrale personer gir beng i å bidra til tribunelivet så må man reagere. Som styremedlem burde man ihvertfall ta seg selv i nakken og ikke bare stå der med armene i kors uten å bevege så mye som en muskel i trynet, da bør man være en foregangsperson når det gjelder sang og engasjement

Jeg er enig i at styremedlemmer hos Plankehaugen bør stå frem som gode eksempler på den tribunekulturen de selv ønsker skal være rådende på feltet. Ønsker de syngende supportere, så er det idelle at de selv står frem som gode syngende eksempler. Ønsker de ikke dette ,og andre er misfornøyde med hvordan noen i styret fremstår, så får man velge annerledes ved neste valg. Styremedlemme er tross alt valgt til sine posisjoner av medlemmene, så noen ønsker de tydeligvis der.

En ting jeg lurer på: Er du ikke enig i at det blir totalt feil å "angripe" disse personene under kamp når man skal stå sammen for å støtte FFK?

Jeg mener i hvert fall det blir helt feil.

I tillegg fungerer det dårlig at én mann kommer innom kamp for å revolusjonere tribunelivet. Som nevnt ovenfor, så må dette skje gradvis, og dere må gjerne jobbe fra toppen og ned i Plankehaugen, men man må gå de rette veiene og benytte de rette virkemidlene. Jeg hadde i hvert fall blitt sur om en nyansatt sjef på jobb hevdet at alt jeg hadde gjort frem til nå var feil i forhold til hans standarder. Slike konfrontasjoner er uspykologiske.

Nei, normene må læres i felleskap og samråd blant medlemmene, og ikke i form av en tvangstrøye man blir påtvunget fra minoritet som hevder de har sett lyset. Dere må være smartere enn som så, og innse at det er en prosess som må utvikles over tid.

Å true noen som ikke ønsker å synge til å synge vil bare virke mot sin hensikt. Å fysisk angripe noen er rett og slett uakseptabelt, selv om dere hevder det "bare" er i form av å kaste en caps på noen. Slik oppførsel er ikke akseptert her til lands, og er i hvert fall uønsket av meg som FFK-supporter.

Opprinnelig postet av bønna
Opprinnelig postet av Holters

Formålet må være å lære opp og innføre felles aksepterte normer for feltet, og det gjøres ikke ved hjelp av slike upsykologiske metoder f.eks. BRH står for. Man må være langt smartere. Nettopp av den grunn tror jeg aldri BRH kommer til å få det som de vil, da de bruker helt feil virkemidler.

Utdyp gjerne.

Orker rett og slett ikke. Det har jeg gjort mange ganger før, og hver gang legger ender man i skyttergravskrig, der dere basant mener at jeg og andre er ute etter å angripe dere og henge dere ut. Konstruktiv kritikk har dere til nå vært totalt uinteressert i, så jeg ser ikke helt poenget. Hadde egentlig ikke tenkt å bidra i tråden i det hele tatt, men klarte ikke å la være da jeg så Supreme NTMs bastante påstander. Nå trekker jeg meg tilbake igjen. :)

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340