Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 21 okt 08, 14:35

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Det må jeg si... Utrolig modent av deg og selv foreslå at de som ikke er enige med deg er yngre enn deg. Si meg, hvor gammel er du selv? 12? Det er ingen argumentasjon, og det er da vitterlig ditt innlegg heller ikke. Det er en mening. Jeg mener han aldri har gått over styr og at det er sånn en forsanger skal håndtere tribunen. Du får gjerne være uenig, men bare fordi du føler deg tråkket på (?), eller simpelthen slipper opp for gode synspunkter, så la vær og prøv på den patetiske og overdrevent simple formen for herskerteknikk.

Jo alle er velkomne på stadion, det er jo akkurat det jeg skriver. Men når man står på et felt hvor man får billige plasser for å bidra visuelt og verbalt på kampen, så forplikter man seg faktisk til å gjøre det, enten det er nedfelt i en kontrakt eller ikke. Da blir det feil å klage på at en person prøver å opprettholde dette. Zoran fikk også masse drittmeldinger slengt mot seg, og når folk begynner å gå på hans person, som det har gjort uttallige ganger før, så er det ikke rart han tar seg nær av det og reagerer. Det er ikke bare på stadion han har opplevd det, det privat, på jobben, til og med familien hans har fått lide. Uansett om han kaster en caps eller skriker høylytt så har da aldri Zoran gjort noen skade? Han har derimot hevet stemningen og tribunekulturen her til et unaturlig høyt nivå.

 

Beklager du må ha rett. Jeg håper den som ble truffet av capsen ikke sitter igjen med varige mén, enten det er fysiske eller psykiske mén. Jeg håper det ikke preger din fremtid, alle som har blitt truffet av en caps vet hvor tøft det kan være. Har selv blitt truffet av en, og jeg sliter fortsatt med det, sover dårlig om natta i perioder, og lider av angstanfall.

Ok, jeg setter det på spissen, og selvfølgelig kan man si fra når man mener Zoran går for langt, men det er så patetisk å omtale Zoran som en aggressiv, farlig og uberegnelig mann som flyr på alle og enhver.

Jeg har full respekt for at du står på dine meninger og argumentere for det. Men jeg tror rett og slett at vi bare må innse at det er noen som vil ha en forsanger som skal være litt sann bajas type (mener da ikke voldlig, men ja litt små bøs) og andre med meg som mener det er bedre måter å få med seg massene på.

Uten å kunne dokumentere det så er min oppfattning av at de store massene ikke vil ha denne bajas typen av en forsanger, mens de på BRH feltet gjerne vil ha det. Det skal dere faktisk gjærne få lov til å ha, men slik jeg ser det pr dags dato så er vel det beste av de 15-30 BRH meldemmene får seg sitt eget felt utenfor PH feltet med egen forsanger siden dere ikke vil følge ønskene fra massen.

Det er jo ikke noe galt i å dele seg opp jeg ser faktisk mange fordeler med det og tror at livet og trykket over lang sikt kan bli bedre, men skjønner jo at BRH er skeptiske pr dags dato siden de er så små og dermed også ganske betydningsløse.

Men igjen Supreme jeg respektere dine meninger og synes det er bra at du tør å argumentere for de, men jeg er dessverre totalt uening med deg.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340