Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 21 okt 08, 12:12
Endret: 21 okt 08, 12:29
Endret av: Lars 29

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Engasjementet til Zoran har aldri gått over styr. Det har vært perfekt. Det er folks surmula kommentarer og sure etterslengere som har gått over styr, noe som har påvirket Zoran på det private plan også. Så IKKE ta den der. Det er ikke Zoran sin feil at folk ikke tåler litt tilsnakk. Det er DERES problem. Har de heller ingen intensjoner om å støtte FFK verbalt og visuelt på tribunen kan man flytte over på en annen tribune, for da bidrar de faktisk ikke mer enn det den gjennomsnittelige hovedtribunesliter gjør. De er snyltere som får billigere priser for andres engasjement og innsats. Det handler om å være ærlig mot seg selv, og heller sette seg et annet sted. Når det er sagt finnes det mange andre på stadion som fortjener billigere plass på PH-tribunen mye bedre enn disse indianerne.

Ganske interessant at du Supreme kan påstå at hans engasjement aldri har gått over styr og at jeg og andre bare har feil som mener dette. Vi har tydligvis overreagert vi da. Og alle vi bør bare komme oss vekk fra PH-tribunen og ta med oss alle tantene og indianerne i samme slengen. Men bra at du har en helt og helgen du ser opp til da. Gøy at det finnes mennesker som Zoran som du påpeker som er feilfrie. Hvor gammel er du forresten 16? akkurat fått mopedlappen?  Utifra din argumentasjon virker det bare slik. 

Alle som så hendelsen på Holmen hvor jeg var en av de som fysisk måtte stoppe han da han skulle ta en av våre egne, + endel andre hendelser på mange turer hvor man kaster capser og verbalt sier det ene og det andre, er uenige med deg. Mange støtter FFK verbalt like mye som deg og vennene dine selv om vi kanskje ikke hopper like mye, liker bruk av tromme, eller liker å synge samme sang i 20 min. Er så lei av at sånne som deg gjør deg mere verdt enn andre supportere. Unge, gamle, jenter etc er faktisk like mye verdt som deg og like velkommen. Mange bidrar, selv om ikke alle synger like høyt som deg. Målet som jeg skrev er at vi bør få folk til å bidra mer på en positiv måte, å kalle folk negative ting , kaste capser og sette seg selv over andre supportere tror ikke jeg er veien å gå. Ha en fin dag på skolen:-)

---------------------------

Støtter FFK i medgang og i motgang!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340