Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 20 okt 08, 21:47

Opprinnelig postet av Asgeir

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av Lemmy

Har jeg da bestemt meg for å ikke synge steller jeg meg langt unna kjernen med de som synger mest med vilje, eller helst finner meg et ledig sete. Har jeg lyst til å synge, steller jeg meg i midten. Sånn bør det jo være.. Man bør være smart nok til å skjønne at dersom man ikke skal synge, så er det dumt å stå sammen med folk man ser synger hele tiden..

Dette bør folk lese godt, og dette bør også gjelde på bortekamper. Enda godt det er en som har forstått det.

Jeg har da foreslått denne måten å gjøre det på gjentatte ganger her inne på forumet, men da må PH-styret ha baller nok til å si at formålet med PH er å støtte guttane, for da blir de en automatisk konsekvens at de som har lyst til å synge står midt i, og de som ikke har lyst kan stå et annet sted.

Hvis alle de som synger hadde stått i klynge ville det bli et sinnsykt trøkk, det er jeg overbevist om.

Jeg sto siste kamp helt øverst i hjørnet mot brua, og sang i perioder så jeg så mannen med ljåen, så det er ikke bare slappfisker på PH-feltet, sjøl langt fra "syngesentrum".

Det burde, etter min mening, være helt naturlig at PHs styre møter "klager" med følgende spørsmål:  - Jo, men sang du, da? Ikke det, nei, men hva i helvetet gjorde du da på den delen av tribunen??? Da ville Zoran-saken aldri ha vært noen sak, og Zoran hadde leda PH hver forbanna hjemmekamp den dag idag.

Nå må denne saken løses en gang for alle av PHs styre, sette formål med PH, og gjennomføre det formålet på tribuen!

Jeg vurderer å gå på medlemsmøtet imorra.

 

Hvis du har lest innleggene her inne så er vel alle (stort sett i alle fall) enige om at PH feltet bør være for folk som synger. Sakens kjærne er vel hvordan man skal hanskes med de som ikke synger. Slik det ble løst på søndag er jeg som du sikkert skjønner mot, det bør være mulig å løse dette på en annen måte samt motivere folk på andre måter, ellers så er jeg for sang kontrakt og alt det der og fjerne alle som ikke gidder å synge


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340