Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 20 okt 08, 18:42

Opprinnelig postet av bateman

det beste for norsk fotball er at publikumslaga holder seg i TL. ergo bør aafk i hvert fall ikke rykke. fantastisk interesse til tross for nedrykk og opprykk om hverandre. kamma og lsk er 2lag som trekker relativt lite tilskuere, især kamma. samtidig står disse to lagene for norges mest destruktive fotball. men uten tvil skiller lsk seg ut med "fargeklatter" som riseth, kippe,brenne, søgård, jonna, occean, bh riise etc. etc. etc. etc etc.!!! unner ikke usle enga en dritt heller, men må nesten håpe de vinner ikveld...

Hat tabellen per 2008:¨

1.Lsk

2.Kamma

3.Enga

4.Viking

de andre lagene bryr meg særs lite, brann unngår listen grunnet tidvis fin fotball og bra lag, det er byen og folkene rundt som gjør eg uvell, samme kan sies om drammen og bærum!

Forøvrig er det deilig å generalisere slik fullstendig ukritiskWink

 

Vil vel stille spørsmålstegn ved din påstand om at LSK trekker lite folk. De har tross alt et snitt på 9-10 tusen..

Fant forøvrig en oversikt over prosentvis antall tilskuere i TL i forhold til byenes inbyggertall. Skal ikke gå god  for disse tallene selv, men et kjapt søk gjorde hvertfall at jeg fant denne oversikten som en person la ut på Klanens (blæ) forum:

34,2 - Molde
24,8 - Aalesund
20,5 - HamKam
18,6 - Lillestrøm
16,0 - Fredrikstad
12,8 - Viking
11,9 - Bodø/Glimt
11,4 - Rosenborg
10,0 - Strømsgodset
8,4 - Tromsø
6,9 - Brann
5,3 - Stabæk
2,3 - Vålerenga
1,2 - Lyn

 

Personlig skulle jeg helst sett Vålerenga/ VIF Fotball/ Vålerengen (kanskje på tide å finne ut hva man skal hete snart) opphører å eksistere. Verdens mest motbydelige supportere!

---------------------------

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340