Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 20 okt 08, 17:43

Vanvittig kult å se Zoran tilbake i den rollen, og ble fantastisk trøkk i de periodene. Var som et herlig sus fra fortiden! Smile

Ellers ser jeg ikke vitsen med å absolutt måtte stille seg på det feltet hvis man ikke vil bidra, annet enn billige billetter. Det finnes mange tusen andre plasser på stadion der man kan sitte ned og holde kjeft hvis det er det man vil. Så får dere heller overlate feltet til oss som faktisk vil bidra! Min personlige mening er at man med slik opptreden på et felt som skal være for syngende supportere, er en caps i huet ikke det minste for langt! Var sikkert en ytterst smertefull og traumatisk opplevelse dessuten..

Er helt klart for et felt med sang-kontrakt eller lignende, som gjør det mulig å gi "gratispassasjer" et tupp i ræva. Og ingenting hadde vært bedre enn om Zoran var forsanger!

Jeg ser heller at vi er 1000 mann som bidrar aktivt med hopping og sang og trøkk som i går, enn at vi er 4000 personer der overvekten er juletrær som står med hendede i lomma og holder kjeft.

Uansett, støtter deg 100% Zoran!!

---------------------------

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340