Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 20 okt 08, 17:12

Enig med det siste der, FFK1903. De få gangene jeg drar på bortekamp syns jeg det er morsomt å synge litt med, men jeg er det først og fremst for å nyte en fotballkamp og det som skjer ute på banen. Jeg synger som sagt litt, men står ikke og hopper og skriker i 90 minutter. Kall meg gjerne en som ikke støtter laget 100%, men sånn er det nå faktisk. På bortekamper må toleransen være større.

Og på hjemmekamper har jeg en rabattordning som gjør at jeg får ståbilletter til 50 kroner. Har jeg da bestemt meg for å ikke synge steller jeg meg langt unna kjernen med de som synger mest med vilje, eller helst finner meg et ledig sete. Har jeg lyst til å synge, steller jeg meg i midten. Sånn bør det jo være.. Man bør være smart nok til å skjønne at dersom man ikke skal synge, så er det dumt å stå sammen med folk man ser synger hele tiden..

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340