Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 19 okt 08, 22:08

Syns Thomassen fortjener masse skryt! Ekstremt gode førsteforsvaregenskaper og aggressiv i spillestilen, flott! Også god offensiv. Er det noe jeg savner som han bør bli bedre på er det å få opp blikket når han fører ballen. Han ser for mye på ballen, og løper seg vekk. Men en meget solid kamp!

Syns også Kvisvik var god. Slår mye bra pasninger og topper det hele med en kremscoring. Everton var glimtvis god, men dårligere enn de to andre kampene. Likevel, han viser at han har ekstremferdigheter. Ros også til Ramberg som jeg tidvis syns gjør en glitrende jobb! Selvom han, som Dagfinn presiserer i pausa, vel aldri har vært noen goalgetter. :)

Ellers syns jeg Viking var grisedårlige. På defensiv dødball mot et FFK uten Piiroja velger de å sette ned alle spillerne sine! For en defensiv tankegang! Hadde de hatt en mann på topp kunne de klart å etablere angrep og komme unna det trykket FFK hadde i 1.omgang. Er man offensive i tankegangen er jo dødball i mot kontringsmulighet...

Dagens høyepunkt var forøvrig keepertreneren til Viking som hvertfall ikke hadde tenkt å pådra seg noen strekk! :) Før kampen varmet han enda mer iherdig opp enn Nicht, morsomt å se på. :)

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340