Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 19 okt 08, 21:14

Opprinnelig postet av jambo

Neste år ser det ut til at det blir sangkontrakt. Da synes nå jeg at han kan kaste capsen sin på hvem han måtte ønske dersom folk ikke synger. Det heter lidenskap, noe jeg tror alt for mange i PH mangler. Desverre... Hva med å be de som ikke bidrar men som bare snylter billige plasser om å d... og d.. ?? Istedenfor å skyte de som faktisk reagerer på denne snyltingen??

Helt enig i at han har lidenskap for FFK, men man får ikke med seg folk på og synge ved å kaste capsen på folk og lage kvalme. Det finnes mange andre måter som er 1000 ganger bedre. Og pr dags dato er det NULL sangkontrakt så da kan man ikke kreve at folk synger selv om jeg støtter en sang kontrakt. Fjern Zoran som forsanger for resten all tid, men la han heller stå blant plankehaugen som en normal supporter. Klarer han ikke å oppføre seg normalt på tribunen heller kast han ut for all tid.

Den gutt har fått mange sjaner nå


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f