Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 18 okt 08, 21:36

deilig å være lpool supporter om dagen, dog helsa settes hardt på prøve ved unødvendig spenning i kampene. i hele 6 av 8 kamper har lpool kommet bakpå i årets PL. kan trekke likheter til vært kjære ffk som også "sover" i 1omg, men viser en fantastisk innstilling og vilje kombinert med godt trente lunger og bein, og henter inn 3poeng!Cool

dagens menn er utvilsomt trioen riera, pennant og kuyt, deilig å se skikkelig vingspill på anfield igjen - det får man ved vinger som pennant. la oss håpe den mannen vinner tilbake tilliten hos benitez(spilte idag grunnet flere skader). riera er et scoop-en klassespiller med ro i spillet, vakker teknikk, en balanse få andre besitter. samt en god skuddfot(også høyra,det viste han idag) og god i lufta. kuyt blør for drakta og en ekstremt viktig spiller for lpool. scorer så og si kun viktige mål.

ellers er jeg forbannet over at tredje kamp på rad ser vi en karrieretruende takling mot alonso. det er jo tilfeldig men allikevel forbanna irriterende at han nesten brekker beinet hver helg. liker ikke antall "grisestygge" taklinger i PL generelt i år, snart vil vi se bruddskader og lange suspensjoner. det  positive er at i samtlige kamper har spilleren bak taklingen blitt suspendert(zabalayeta, valencia-som burde hatt direkte rødt, samt en jeg ikke kommer på i farta)

lpool må snarest ta ledelsen i kampene, i lengden vil ikke dette holde. neste helg venter chelsea. jeg sier ja takk til 1poeng uten torres.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340