Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 13 okt 08, 13:56

Er helt enig i at vi bør gjøre noe med gratis pasasjerene, men vet ikke om prisen er den rette veien, for det er sikkert like mange som er på feltet fordi det er der det er "kult" å henge. Så de vil henge der uansett. Men bør for det første ha strengere kontroll av de som kjøper bilett til felte. Burde faktisk ikke være mulig å kjøpe bilett til feltet uten kort. Et kort er da lik en bilett. Jeg har aldri blitt sjekket eller tatt i stikk prøve.

Neste er at vi også bør ha en engasjert forsanger, men jeg mener det er mulig å få med seg massene uten å kjefte og smelle og slenge dritt. Det er mye å si på personlighete, har man en ivrig person er det lett for den personen å få med seg massen. Så bør være en som ikke er redd for å drite seg ut.

Ellers mener jeg at vi bør splitte PH og BRH til hver sin kortside for å skape mer trykk på hele stadion. Målvakten til motstanderen må jo være redd i 90 min ikke bare i 45 hehe


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340