Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 12 okt 08, 20:14

Opprinnelig postet av Solheim

Er du helt nedrulla eller jambo?

Supportere som støtter laget i tykt og tynt og møter opp på stadion og bortekamper skal selvfølgelig ha den goden av at PH plassene er billige. For de som går på 3-4 hjemmekamper i året er det jo helt fair og betale ''litt'' mer per kamp. Blir som abbonenementet ditt på Donald. Og de som ikke bidrar på feltet 'fortjener' jo ikke å stå der å bare glo da det er et sangfelt. Du kan godt si det sånn; du betaler med stemmen din for å stå der.

Tja nedrulla og nedrulla, jeg prøver bare å finne en rød tråd i argumentasjonen til enkelte her inne. Nå er det faktisk noen tusen som har sesongkort på stadion og alle står ikke hos PH, hvilket betyr at det er mange mange flere enn dere som faktisk er villige til å betale litt mer for å få se kampene. Dere, som i BRH og enkelte i PH, måler engasjement til klubben i form av synging fra tribunen, mens andre måler det i antall kroner de bidrar med til klubben. Jeg skal ikke ta stilling til hva som er riktig og gal måte.

 

Ellers er det jo litt morsomt å registrere at ting ble forklart i form av abonnement på Donald :) det neste blir vel bokklubbens barn eller go`boken, hehe.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340