Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 535

Lagt til: 11 okt 08, 02:00

Opprinnelig postet av JipJap

finnes faktisk mange som sitter på hovedtribunen hver hjemmekamp, og drar på de fleste av bortekampene. Når det er sagt, så ser jeg på "rabatten" på ph-feltet som helt greit da de faktisk bidrar til stemning under kampen.

Jeg tror faktisk den rabatten det snakkes om ikke hjelper. Heller det motsatte, tror at mennesker heller steller seg på PH-feltet fordi det er billigst der, ikke fordi de har et genuint ønske om å synge med...

Uansett... litt off-topic; Vil heller etterlyse en ordentlig forsanger fremfor bytte av tribune i første omgang... Å "aldri" ha en forsanger på bortekamper begynner også å bli litt trøtsomt ettersom det fulle potensialet ikke kommer i lys. Savner faktisk en forsanger som kan oppføre seg som en drittsekk og faktisk si ifra at her skal det synges!

 

på emnet igjen; Tror PH-feltet burde reguleres bedre, hvem som helst kan få en billett til PH -feltet... og komme inn med den. Hverken Aristokraten eller Vaktene på stadion ser ut til å ha instrukser som tilsier at dette skal sjekkes. For øvrig så tror jeg det vil klynge bedre på motsatt side av banen.. men da er jeg ganske sikker på at vi ikke har ståplasser lenger.

---------------------------

Ja Rekti...


- FFK / LFC / Østsiden -


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340