Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 04 okt 08, 14:23

Opprinnelig postet av Morgaine

Enig i at det burde vært lagt krefter i å lage busskortesje til kampen i morra. Selv har jeg bussbillett, men ikke kampbillett. Trodde det var som i fjor da vi måtte kjøpe billetter på Åråsen. Er vel ikke utsolgt akkurat?Wink

Samtidig synes jeg det er litt merkelig. Før fikk jo Ulf Berg ganske mye tyn på denne lista fordi ham og PH "bare" drev med busser og ikke var "ordentlige" supportere. Nå trengs en busskortesje - og da får'em tyn for ikke å ha lagd det. Vel - enten må noen bestemme seg, eller så får man faktisk innrømme at begge deler trengs for å få til en god supporterklubb.

Det er vel ingen som har sagt at det var feil med mange busser noen gang egentlig. Men at selv om det var veldig fint, så kanskje man glemte å konsentrere seg om annet. Jo fler busser jo bedre, men det vil ikke si at du er best fordi du har flest busser med deg. Nå er det tross alt ekstremt få som har kjøpt bussbillett, men jeg lever i håpet og tror Fredrikstadfolket kjenner sin besøkelsestid nå for guttæne. Billett fåes kjøpt på Åråsen ja, det er jeg rimelig sikker på.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f