Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 30 sep 08, 20:55

Opprinnelig postet av Anne

Mange måter å la det gå politikk i det Den største vil mest sansynelig om så er, vere et videresalg. Der vil jeg mene at Lasse har et større potensiale for klubben .  Det neste er å vise at de lokale blir forfordelt  for identiteten til klubben. Men tror bestemt Lasse tar plassen tilbake, dette fordi jeg tror Lasse vil styrkes av skaden, han trives best under press,samt at jeg mener han har et større potensiale en  Daniel. Ikke noe som jeg har sett som skal tillsi at Lasse ikke tar tilbake plassen. Ser mange sterke sider hos begge, men mener Lasse er en mer komplett keeper, spesielt med flere kamper i bakenden. Lasse startet med en feil mot Brann, og etter det spilte han uten feil frem til kampen mot Vålerenga, der han gikk av med skade. Så politisk kanskje også klubben ser en fremtidig lanslagskeeper, noe som betyr mye ved videresalg, mit tips er at Lasse er på sin første landslagssamling i mars om han er skadefri tilbake, og i full trening.

He he, ventet på deg AnneWink, Staw var jo oppe til "diskusjon". Tror ingen (ikke jeg heller) mener at Lasse ikke har et enormt potensiale. Hvor god han blir vil vi nok få se når han blir skadefri og får stått noen kamper.
At han blir kalt inn på landslaget i mars kan jo hende selv om jeg tror det er litt tidlig. Han bør nok stå noen kamper i TL først Det er jo ærlig talt nå ikke den værste tiden for en "comming man" med tanke på hvor dålig stelt det er med norske toppkeepere, men Hareide er jo ikke akkurat den som tenker nytt. Det ser vi vel blandt annet på dagens landslags-uttak...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340